Tervetuloa Aisope Suomi Säilyttää

Yleinen ongelma

1. TILAUS

1.1 PITÄkö minun avata tilin, jotta voisin tehdä ostoksia kanssasi?

Ei, sinun ei tarvitse. Voit tehdä ostoksia ja kirjautua vieraille milloin tahansa.
Perustamalla tili meille, voit kuitenkin tilata sen ilman, että sinun tarvitsee antaa tietojasi joka kerta, kun ostat kanssamme. Voit rekisteröityä heti tai voit aloittaa ostosten tekemisen ja luoda tilin ennen kuin kirjaudut ulos ostoskorisivulla.

1.2 MITEN LUON TILIN?

Napsauta "Kirjaudu / Rekisteröidy" ja sen jälkeen "Luo tili" ja täytä henkilökohtaiset tietosi.

1.3 MITEN TILAAN?

Osta haluamasi tuotteet ja lisää se ostoskoriin. Kun olet valmis, voit siirtyä ostoskoriin ja tarkistaa. Tarkista ja varmista, että kaikki tiedot ovat oikein, ennen kuin vahvistat ostoksesi ja maksusi.

1.4 Kuinka maksan tilauksistani?

Tuemme maksutapaa: Paypal

1.5 Voinko muuttaa tilaustani ja peruuttaa sen?

Valitettavasti emme voi peruuttaa tilausta, kun se on tehty. Näin voimme pakata tilauksesi tehokkaasti ja minimoida virheet. On suositeltavaa tarkistaa tilauksesi ennen sen tekemistä.

1.6 Minulla on alennuskoodi, kuinka voin käyttää sitä?

Näppäile kuponkikoodi kenttään "Kuponkikoodi" ja napsauta "Lisää" ostoskorisivullasi, ennen kuin jatkat uloskirjautumista. Huomioithan, että emme voi käyttää kuponkikoodia manuaalisesti tilauksessasi, jos et ole antanut sitä näppäilemällä uloskirjautumisen yhteydessä. Varmista ennen ostoksen vahvistamista, että kaikki tiedot ovat oikeita.

1.7 MITEN TÄNNEN, JOTKA TILAUKSEN VAHVISTETTU?

Kun olet tehnyt tilauksesi, saat meiltä vahvistussähköpostin, joka vahvistaa tilauksesi vastaanottamisen. Huomaa kuitenkin, että tilaukset lähetetään vasta, kun maksusi on hyväksytty ja laskutus- ja toimitusosoite on vahvistettu. Vaihtoehtoisesti voit tarkistaa tilauksesi tilan "Oma tili" -kohdasta, jos olet rekisteröitynyt käyttäjä.

2. TOIMITUS JA TOIMITUS

2.1 Milloin tilaukseni käsitellään?

Kaikki tilaukset käsitellään kahden työpäivän sisällä, lukuun ottamatta viikonloppuja ja pyhäpäiviä.

2.2 Kuinka kauan minun täytyy kestää tilauksen saaminen?

"Posti" toimitusaika on noin 7-15 arkipäivää, "DHL" toimitusaika on noin 5-7 arkipäivää.

2.3 MITEN VOIN seurata toimitustani?

Aisope lähettää sinulle sähköpostitse seurantanumeron, yleensä sen jälkeen, kun olemme lähettäneet tilauksesi, voit käyttää sitä tarkistaaksesi tuotteen seurantatiedot tuntemallasi pikaseuranta -verkkosivustolla tai tarkistaa tilaustietosi verkkosivustollamme. >> Tilaukset Seuraa

2.4 MILLAISET LÄHETYSMAKSUT ovat?
PostiPosti: 12-15 Liikepäivät
Kaikki tilaukset toimitetaan hintaan maksuton toimitus
0,00€
DHLDHL: 7-10 Liikepäivät
Kaikki tilaukset toimitetaan hintaan 10,67€
10,67€

2.5 Voinko muuttaa lähetysosoitettani sen jälkeen, kun tilaukseni on vahvistettu?

Valitettavasti emme voi ohjata tilauksia uudelleen, kun tilauksesi on vahvistettu. Siksi varmista, että annat oikean toimitusosoitteen.

2.6 Tilauksessani on puuttuvaa kohdetta, mitä minun pitäisi tehdä?

Pahoittelemme, että lähetimme sinulle keskeneräisen tilauksen. Ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

2.7 Sain viallisen tuotteen, mitä minun pitäisi tehdä?

Pahoittelemme, jos sait meiltä viallisen tuotteen. Ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme saadaksesi tilannekuvan tuotteesta, ja otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

2.8 Sain väärän tuotteen, mitä minun pitäisi tehdä?

Pahoittelemme lähettämäsi väärän tuotteen. Ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

2.9 En ole saanut pakettiani, mitä minun pitäisi tehdä?

Pudota ystävällisesti sähköposti asiakaspalvelutiimillemme, jos et ole saanut pakettia 30 päivän kuluttua, ja me autamme sinua vastaavasti

2.10 Minulla on vielä vastaanotettava pakettini ohjatun aikakehyksen sisällä. Kenelle voin ottaa yhteyttä?

Voit tarkistaa pakettisi tilan kohdassa "Seuraa tilaustasi" osoitteessa saadaksesi selville, miksi paketti on saattanut viivästyä. Vaihtoehtoisesti voit pudottaa meille sähköpostia ja me autamme sinua