on tyhjä
Ei, sinun ei tarvitse. Voit tehdä ostoksia ja kirjautua vieraille milloin tahansa.
Perustamalla tili meille, voit kuitenkin tilata sen ilman, että sinun tarvitsee antaa tietojasi joka kerta, kun ostat kanssamme. Voit rekisteröityä heti tai voit aloittaa ostosten tekemisen ja luoda tilin ennen kuin kirjaudut ulos ostoskorisivulla.
Napsauta "Kirjaudu / Rekisteröidy" ja sen jälkeen "Luo tili" ja täytä henkilökohtaiset tietosi.
Osta haluamasi tuotteet ja lisää se ostoskoriin. Kun olet valmis, voit siirtyä ostoskoriin ja tarkistaa. Tarkista ja varmista, että kaikki tiedot ovat oikein, ennen kuin vahvistat ostoksesi ja maksusi.
Tuemme maksutapaa: Paypal
Valitettavasti emme voi peruuttaa tilausta, kun se on tehty. Näin voimme pakata tilauksesi tehokkaasti ja minimoida virheet. On suositeltavaa tarkistaa tilauksesi ennen sen tekemistä.
Näppäile kuponkikoodi kenttään "Kuponkikoodi" ja napsauta "Lisää" ostoskorisivullasi, ennen kuin jatkat uloskirjautumista. Huomioithan, että emme voi käyttää kuponkikoodia manuaalisesti tilauksessasi, jos et ole antanut sitä näppäilemällä uloskirjautumisen yhteydessä. Varmista ennen ostoksen vahvistamista, että kaikki tiedot ovat oikeita.
Kun olet tehnyt tilauksesi, saat meiltä vahvistussähköpostin, joka vahvistaa tilauksesi vastaanottamisen. Huomaa kuitenkin, että tilaukset lähetetään vasta, kun maksusi on hyväksytty ja laskutus- ja toimitusosoite on vahvistettu. Vaihtoehtoisesti voit tarkistaa tilauksesi tilan "Oma tili" -kohdasta, jos olet rekisteröitynyt käyttäjä.
Kaikki tilaukset käsitellään kahden työpäivän sisällä, lukuun ottamatta viikonloppuja ja pyhäpäiviä.
"Posti" toimitusaika on noin 7-15 arkipäivää, "DHL" toimitusaika on noin 5-7 arkipäivää.
Aisope lähettää sinulle sähköpostitse seurantanumeron, yleensä sen jälkeen, kun olemme lähettäneet tilauksesi, voit käyttää sitä tarkistaaksesi tuotteen seurantatiedot tuntemallasi pikaseuranta -verkkosivustolla tai tarkistaa tilaustietosi verkkosivustollamme. >> Tilaukset Seuraa
Valitettavasti emme voi ohjata tilauksia uudelleen, kun tilauksesi on vahvistettu. Siksi varmista, että annat oikean toimitusosoitteen.
Pahoittelemme, että lähetimme sinulle keskeneräisen tilauksen. Ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Pahoittelemme, jos sait meiltä viallisen tuotteen. Ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme saadaksesi tilannekuvan tuotteesta, ja otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Pahoittelemme lähettämäsi väärän tuotteen. Ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.
Pudota ystävällisesti sähköposti asiakaspalvelutiimillemme, jos et ole saanut pakettia 30 päivän kuluttua, ja me autamme sinua vastaavasti
Voit tarkistaa pakettisi tilan kohdassa "Seuraa tilaustasi" osoitteessa saadaksesi selville, miksi paketti on saattanut viivästyä. Vaihtoehtoisesti voit pudottaa meille sähköpostia ja me autamme sinua