Tervetuloa Aisope Suomi Säilyttää

Palautus- ja hyvityskäytäntö

Palautus- ja hyvityskäytäntö

1. Tietoja vaihtamisesta tai peruuttamisesta (Palautuksia tai palautuksia ei hyväksytä. Palautukset tai palautukset hyväksytään seuraavista syistä.)

Kaikki tuotteemme ovat räätälöityjä. Jos haluat muuttaa tilaustasi, ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian. Emme ole vastuussa vääristä tiedoista, jos et toimita meille 24 tunnin kuluessa. 24 tunnin kuluttua tilauksesi on jo tuotettu tuotannossa, eikä sitä voi enää muuttaa. Ostajat ottavat kaikki riskit valitessaan väärän tyylin ja koon ostosta, palautusta tai hyvitystä ei hyväksytä tässä tapauksessa.
Kadonnut tilaukset
Jos tilaus menetetään kuljetuksen aikana, lähetämme sinulle korvaavan kustannuksen. Sinulle annetaan seurantanumero, jota käytämme määrittämään, onko tilaus kadonnut kuljetuksessa vai toimitettu.
Virheitä puuttuvassa tai väärässä toimitusosoitteessa
Jos puuttuvassa osoitteessa on virheitä tai annat meille väärän toimitusosoitteen, joka johtaa epäonnistuneeseen toimitukseen ja palautat sen meille, ota meihin yhteyttä ja me ratkaisemme ongelman puolestasi.
Vaihto (jos sovellettavissa, ostaja maksaa palautuskulut.)
Jos haluat vaihtaa sen samaan tuotteeseen, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen sales@aisope.fi ja lähetä tuote osoitteeseen:
41 Devonshire Street Ground Floor Office 1, London, United Kingdom, W1G 7AJ

2.Tietoja palautuspolitiikasta tai korvaamisesta (Palautuksia tai palautuksia ei hyväksytä. Palautukset tai palautukset hyväksytään seuraavista syistä.)

Kaikki tuotteet käydään läpi laadunvalvontatarkastuksessa ennen lähettämistä sinulle - Mutta luki vain siinä tapauksessa alla!
Jos tuotteessa on jokin alla olevista ongelmista, kun avaat paketin, ilmoita siitä meille ottamalla kuva ja lähettämällä meille sähköpostia tilauksesi numerolla.

Tulostettu kuva ei ole selkeä.
Painettu kuva ei ole paidan keskellä.
Paketti vastaanotettu väärin tilausta vastaan.
Vaurioitunut toimituksen takia: revitty, likainen.
Tilaus ei ole oikeassa koossa, värissä tai tyylissä tilaukseen verrattuna. Muut virheet, jotka olemme aiheuttaneet.

Jos saamallasi tuotteella on jokin edellä mainituista ongelmista, ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai verkkosivustolla, jossa on kuvia virheistä ja tilausnumerosi. Hyvitämme tai korvaamme tuotteen, kun ongelma on vahvistettu oikeeksi.
Vialliset, vaurioituneet, väärin lähetetyt tavarat. Voit saada täyden hyvityksen tai vaihtaa, jos lähetimme sinulle viallisen, vahingoittuneen tai väärin lähetetyn tuotteen. Jos uskot, että tuotteesi vaurioitui kuljetuksen aikana, sinun on hankittava kuljetusoperaattoriltasi "Proof of Damage" -dokumentaatio, joka tulee sisällyttää palautettuun pakettiin.
Huomaa: * Palautukset hyväksytään vain, kun tuotetta ei ole käytetty tai pesty ja samassa kunnossa kuin sait sen.
* Emme ota mitään vastuuta koosta, jos teemme sen pyyntösi. Jos lähetät väärän koon tilaukseen verrattuna, noudatamme yllä olevaa käytäntöä.
LAIVAUS
Tuotteen palauttamiseksi sinun tulee lähettää tuote osoitteeseen:
41 Devonshire Street Ground Floor Office 1, London, United Kingdom, W1G 7AJ

3.Tietoja hyvityskäytännöistä

Hyvitys maksetaan samalle luottokortille tai alkuperäiselle maksutavalle, jota käytit tilaamaan. Koska hyvitys on maksusi peruutus (saat hyvitysrahaa 72 tunnissa), voimme lähettää sen takaisin vain samalla tavalla kuin se vastaanotettiin. Maksun peruuttaminen tällä tavalla on nopein ja turvallisin tapa saada hyvitys paluumatkallasi.
Toimituskuluja ei palauteta. Jos saat hyvityksen, palautuskustannukset vähennetään hyvityksestäsi. (Jos lähetämme vääriä tuotteita, palautamme sinulle täyden hyvityksen.)
* Hyvitysongelmat: Alla on muutama syy, miksi saat täyden hyvityksen:
Päällekkäinen tilaus, peruutamme ja hyvitämme yhden puolestasi (saat hyvitysrahaa 72 tunnissa).
Tuotteitasi ei ole vastaanotettu 30 päivän kuluessa tai olet saanut vahingoittuneen / viallisen tuotteen (katso ehtoja PALAUTUSKÄYTÄNNÖSTÄ), ratkaisemme etukäteen korvaavat tilaukset, eikä sinun tarvitse palauttaa tuotteita. Mutta jos haluat silti hyvittää, käsittelemme kaupan hyvityksen tai hyvityksen, kun olemme saaneet palautuserät sinulta. Jos haluat palauttaa tilauksen tai palauttaa tilauksesi, lue seuraavat ohjeet huolellisesti

* Kuinka palautat tuotteesi?
Vaihe 1: Kuinka palata?
- Palautukset on lähetettävä takaisin meille 30 päivän kuluessa paketin toimituspäivästä.
- Palautettavaksi tuotteesi on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin sait sen. Sen on oltava myös alkuperäisessä pakkauksessa, kulumattomana, käyttämättömänä, eikä sitä ole pesty tai vahingoittunut millään muulla tavalla. Kaikkien alkuperäisten ommeltujen tai ripustettujen tunnisteiden on silti oltava ehjät.
- Palautuksen suorittamiseksi vaaditaan kuitti tai ostotodistus. Olet vastuussa omien lähetyskustannusten maksamisesta palauttamalla tuotteet.
Vaihe 2: Sekkien käsittely.
- Kun olemme vastaanottaneet palautuserät, lähetämme sinulle sähköpostiviestin, jossa ilmoitamme, että olemme vastaanottaneet ne. Ilmoitamme sinulle myös hyvityksen hyväksymisestä tai hylkäämisestä mahdollisimman nopeasti. Sekkien käsittely vie aikaa verrata ja keskustella kumppanimme kanssa.
Sitten hyvityksesi käsitellään. Käsittely kestää 1-2 työpäivää, kun olemme antaneet ne, ja sitten saat hyvitysrahaa 72 tunnissa.
- Jos et ole vielä saanut hyvitystä, tarkista ensin pankkitilisi uudelleen. Ota sitten yhteyttä luottokorttiyhtiöösi. Voi kestää jonkin aikaa, ennen kuin hyvityksesi virallisesti kirjataan.
- Ota seuraavaksi yhteyttä pankkiisi. Palautus on usein jonkin verran käsittelyaikaa. Jos olet tehnyt kaiken tämän etkä vieläkään ole saanut hyvitystäsi, ota meihin yhteyttä osoitteessa sales@aisope.fi

Yhteystiedot

Valtuutettu edustamaan: Alex Burman
Toimisto-osoite: 41 Devonshire Street Ground Floor Office 1 London, W1G 7AJ, United Kingdom
Sähköposti: sales@aisope.fi
Vasteaika: 48 tunnissa
Puhelinnumero: +447761980356
Aika: Maanantai-Perjantai, kello 9.00-18.00 (GMT+3)